Πώς να φτιάξω σπιτική μάσκα προσώπου ανάλογα με τον τύπο επιδερμίδας μου;

Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες! Σήμερα στην Αττική,Ελλάδα έχουμε βροχερό καιρό και πιθανόν να είστε σπίτι! Είναι μια Κυριακή απο τις οποίες έχω επιλέξει να κάνω ένα "μποτέ"..αφού λόγω καιρού δε θα βγω έξω! Τουλάχιστον όχι ακόμα!

 Είχα λοιπόν την ιδέα να μοιραστώ μαζι σας τις δικές μου φυσικές μάσκες προσώπου που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και δε ξοδεύω χρήματα για να αγοράσω έτοιμα προϊόντα τα οποία περιέχουν σίγουρα και διάφορα συντηρητικά για να συντηρούντε. 

Ας δούμε λοιπόν ανάλογα το πρόσωπο μας τι μάσκα μπορούμε να χρησιμοποιούμε και πως φτιάχνεται! 


1.Θα ξεκινήσω με το λιπαρό δέρμα 

Εμφανίζεις έντονη λιπαρότητα και γυαλίζεις? Το δέρμα σου το νιώθεις διαρκώς λερωμένο? Σου έχω την τέλεια μάσκα για να αισθάνεσαι το πρόσωπό σου καθαρό και όμορφο! Θα χρειαστείς:

  • μερικές σταγόνες λεμόνι
  • 2 κουταλιές σκόνη αργίλου (υπάρχει σε όλα τα φαρμακεία)

Εκτέλεση: Ανακάτεψε όλα τα υλικά μέχρι να γίνουν πάστα. Άπλωσε την πάστα στο πρόσωπο και το λαιμό και άφησέ τη για 20′ λεπτά και μετά ξεπλένεις με χλιαρό νερό.

Tip: Καλό είναι μια φορά την εβδομάδα να χρησιμοποιείς την μάσκα γιατί ο άργυλος τονώνει καθαρίζει και είναι εξαιρετικά ευεργετικός για σένα!

2.Επόμενο είναι το ξηρό δέρμα 

Η επιδερμίδα σου είναι λεία και λεπτή? Έχει φίνα όψη όμως είναι ευαίσθητη και συχνά ξεφλουδίζει? Γι αυτό το λόγο χρειάζεσαι ενυδάτωση! Για την ενυδατική μάσκα που σου προτείνω θα χρειαστείς:

  • 1/2 αγγούρι
  • 3 κουταλιές γιαούρτι
  • 2 κουταλιές μέλι
  • 1 κουταλιά βούτυρο

Εκτέλεση: Τα ανακατεύεις καλά και βάζεις το μίγμα στο πρόσωπό σου το αφήνεις για 15′ με 20′ λεπτά και το ξεβγάζεις με άφθονο νερό.

 Το αγγούρι έχει μαλακτικές και ενυδατικές ιδιότητες και με τα υπόλοιπα υλικά φτιάχνεις ένα πολύτιμο καλυντικό!

3. Το ακμεικό δέρμα έχει σειρά 

Για σένα που περνάς ακμή σου έχω την τέλεια μάσκα! Μην στεναχωριέσαι και μην αγχώνεσαι όλοι περάσαμε την φάση της εφηβείας! Εγώ στην εφηβεία μου είχα τρομερό πρόβλημα και δεν είχα ανακαλύψει αυτήν την ευεργετική συνταγή. Θα χρειαστείς:

  • 1 ώριμη ντομάτα πολτοποιημένη
  • 3 κουταλιές σκόνη αργίλου

Εκτέλεση: Δημιούργησε το μίγμα και βάλτο στο πρόσωπό σου για 25′ με 30′ λεπτά και μετά πλύσου σου με κρύο νερό.

Tip: Η ακμή σου θα αρχίσει να υποχωρεί αν το κάνεις αυτό κάθε εβδομάδα...και το αποτέλεσμα θα είναι θεαματικό! Καλό είναι να κάνεις και ένα βαθύ καθαρισμό στην αισθητικό (για την εξαγωγή του εγκλωβισμένου σμήγματος)

4.Φυσικά δε θα ξεχνούσα να σας πω για το ώριμο δέρμα για το οποίο θα είναι και η τελευταία μου συνταγή

Για σένα που είσαι λίγο μεγαλούτσικη αλλά θέλεις να είσαι δροσερή και λαμπερή σου έχω την τέλεια λύση!!! Θα χρειαστείς:

  • 1/2 μπανάνα πολτοποιημένη
  • 1 ασπράδι αυγού
  • 1 κουταλιά μέλι

Εκτέλεση: Χτύπησε το ασπράδι σ΄ ένα μπολ μέχρι να σφίξει αρκετά και μετά ανακάτεψέ τα όλα μαζί, άπλωσε την μάσκα και άφησε την να δράσει για 20′ λεπτά και ξέβγαλε με χλιαρό νερό.

Tip: Η μπανάνα που είναι πλούσια σε βιταμίνη Α θα σου προσφέρει ενυδάτωση και θρέψη, το ασπράδι συσφίγγει την επιδερμίδα και το μέλι ανοζωογονεί το δέρμα. Το δέρμα σου θα φαίνεται πιο νέο και ανανεωμένο απο ποτέ!

Σε όλες τις περιπτώσεις θα ήθελα να τονίσω πως μετά την αφαίρεση της μάσκας θα ήταν καλό να χρησιμοποιηθεί μία ενυδατική κρέμα προσώπου την οποία θα αφήσετε να απορροφηθεί!!!

(Οι συνταγές αυτές είναι κατάλληλες και για άνδρες!)

Αυτές οι συνταγές φίλοι μου είναι ότι πιο οικονομικό και φυσικό μπορούσα να σας προτείνω! Τα αποτελέσματα θα είναι πραγματικά πολύ όμορφα και δε θα χρειάζεσαι πια παρασκευάσματα Εμπορείου!!! Πολύ συμαντικό για την τσέπη μας! Αν τα καταφέρετε εσείς οι γυναίκες αναγνώστριες να πείσετε τον σύντροφο ή και φίλο σας να το δοκιμάσει κι εκείνος ειμαι σίγουρη πως τελικά θα του αρέσει κιόλας! Πείτε του πως δεν είναι ντροπή και πως δε θα το μάθει κανείς! Οι φίλοι του θα αναρωτιούνται τι έκανε στο πρόσωπο του και θα ζηλεύουν την καθαρή και περιποιημένη του επιδερμίδα! Αυτό ισχύει όμως και για εμάς φίλες μου! 

Περιμένω τα μηνύματα σας να μου πείτε τις εμπειρίες σας! Μέχρι τότε φιλιά πολλά! Τα ξαναλέμε σε ένα επόμενο post! 💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Να κάνω ισιωτική κερατίνη στα μαλλιά μου;

Καταπολεμήστε την κατακράτηση υγρών και μειώστε το βάρος σας

Η Καλλυντική Φροντίδα Απαραίτητη στη Γυναίκα!