Λιποδιαλυτικό τσάι και πως βοηθά!

Κορίτσια και αγόρια αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας μια από τις καθημερινές μου συνήθειες! Κάθε μέρα μετά το πρωινό μου γυμναστήριο "Ο δρόμος του τσαγιού" είναι σπίτι και με περιμένει! 
Η σειρά ΔΙΑΙΤΑ περιέχει το Λιποδιαλυτικό - Fitness tea! 


Ιδιαίτερα αρωματικός και εξαιρετικά αποτελεσματικός συνδυασμός βοτάνων με mate, μελισσόχορτο, τσουκνίδα, ιβίσκο, κυνόροδο, ηλίανθο και λεμονόχορτο για να χάσετε τα περιττά κιλά και το πάχος. Λόγω του ματέ που περιέχει, αυτό το ρόφημα συνιστάται κυρίως για πρωί και μεσημέρι. Το ματέ, φυτό της Νότιας Αμερικής, απαντάται ιδιαίτερα στη νότια Βραζιλία και την Αργεντινή. Το ρόφημά του είναι διεγερτικό, αφού περιέχει τεΐνη και πολλές βιταμίνες, γι' αυτό καλό είναι να αποφεύγεται η κατανάλωσή του το βράδυ. Χρησιμοποιείται ως βασικό συστατικό σε μίγματα βοτάνων για περιόδους δίαιτας ή νηστείας, που απαιτείται τόνωση του οργανισμού.
Ο τρόπος να το γεύεσαι καθημερινά είναι πολύ απλός!
Σε 250ml ζεστό νερό (μόλις βράσει το νερό το βγάζουμε από τη φωτιά) βάζουμε 7 κουταλάκια του γλυκού τσάι και το αφήνουμε 8-10'. Αν το θες ζεστό το σουρώνεις και πίνεις το μίγμα,αν το θες κρύο το σουρώνεις και προσθέτεις πάγο και μία φέτα λεμόνι!
Αυτό παιδιά βοηθάει πολύ σε συνδιαμό με γυμναστική και σωστή διατροφή ... Δοκιμάστε το... Εγώ ήδη έχω πιει το δικό μου για σήμερα 

Φιλάκια πολλά φίλοι μου αναγνώστες! 💋 Τα λέμε στο επόμενο post!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Να κάνω ισιωτική κερατίνη στα μαλλιά μου;

Καταπολεμήστε την κατακράτηση υγρών και μειώστε το βάρος σας

Η Καλλυντική Φροντίδα Απαραίτητη στη Γυναίκα!