Βγάλε από τη ζωή σου τα γαλακτοκομικά και δες την διαφορά! (Βίωμα)

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ "Γιατί νιώθω τόσο πρησμένη; Αφού μόνο γάλα ήπια!" 


Το γάλα ως γνωστόν είναι μια παιδική τροφή που βοηθά στην ανάπτυξη,όμως παύει να είναι χρήσιμη τροφή για τον οργανισμό μας στα περίπου 12 έτη της ζωής μας! 

Τι καλό μπορεί να σου συμβεί αν το βγάλεις από την ζωή σου; Πάμε να δούμε αναλυτικά: 

Το ζωικό και συγκεκριμένα το αγελαδινό γάλα περιέχει ζάχαρη, ορμόνες, λιπαρά που κάνουν κακό στην επιδερμίδα σου! Το δέρμα σου θα γίνει πιο λαμπερό, μαλακό και θα εκπέμπει μια φυσική λάμψη! Όλοι θα σε ρωτάνε τι βάζεις στο πρόσωπο σου,ενώ εσύ απλά θα έχεις κόψει τα γαλακτοκομικά! Το σώμα μας ίσως χρειαστεί μέχρι και 6 μήνες για να γιατρευτεί ολοκληρωτικά και να αρχίσεις να βλέπεις διαφορά! 
Όμως εγώ από τις πρώτες κιόλας 5 ημέρες ένιωσα την διαφορά και ήταν εμφανή και στους γύρω μου! Με ενθουσίασε το γεγονός ότι με το να αντικαταστήσω το ζωικό γάλα, με γάλα ρυζιού θα μου φαινόταν το ίδιο,(ίσως και πιο γευστικό),και δε θα είχα πια ανάγκη το ζωικό γάλα είτε για πρωινό με δημητριακά είτε για βραδινό σκέτο! 

Ύστερα από αυτό το βήμα ακολούθησε, το να βάλω στις διατροφικές μου συνήθειες τροφές που πριν δεν σκεφτόμουν καν να ξαναδώ στο πιάτο μου! 
Ξεκίνησα να τρώω με κάθε μου μεσημεριανό γεύμα πράσινη σαλάτα 🥗 (συνήθως μαρούλι ή μπρόκολο) και το βράδυ επίσης, όμως σε μεγαλύτερες ποσότητες! 
Φασόλια, φακές, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρια ψητά, κρέας ψητό, κοτόπουλο ψητό, τόνο, χυλοπίτες, μακαρόνια, ρύζι, πίτες σπιτικές  (σπανακόπιτα,τυροπιτα), λαχανικά και πολλα ακόμα δεν έλειψαν από την διατροφή μου! Ακόμη και σουβλάκι ή πίτσα!  

Έχω περισσότερη ενέργεια! 
Βγάζοντας από την καθημερινότητα σου τα γαλακτοκομικά θα νιώθεις τόσο καλά με τον εαυτό σου που δε θα νιώθεις κουρασμένη κι ακόμη αν αμέσως μετά τη δουλειά πας στο γυμναστήριο που είσαι γραμμένη εδώ και 5 μήνες και δεν πάτησες ποτέ,για να συμμετέχεις σε ομαδικό μάθημα ή αερόβια άσκηση στα όργανα! 
Πριν περίπου 5 μήνες ήταν η τελευταία φορά που ανέβηκα στο ελιπτικό και άντεξα μόνο 3' και σήμερα μπορώ να κάνω μέχρι και 15' minimum και ύστερα 1h power πιλατες μετά από 9 ώρες δουλειάς! 

''Τελικά αν κόψω τα γαλακτοκομικά θα αδυνατίσω;;;;;" Αναρωτιέσαι! 
Η απάντηση είναι ΝΑΙ! 

Σε μόλις 8 ημέρες έχω χάσει 4 κιλά και δεν είναι υγρά 100% ,έχω χάσει πόντους σε όλο το σώμα και έχει ξεφουσκώσει το πρόσωπο μου! Και το σημαντικότερο; Έπαψα να είμαι δυσκοίλια και να έχω αίσθηση φουσκώματος! Αυτό που άκουσες! Ναι,σωστά διάβασες! Τέλος στο φούσκωμα! Τέλος στη δυσκοιλιότητα!

Εγώ λοιπόν ως απόφοιτη νοσηλευτικής με πλήρη γνώση του τι καλό σε βιταμίνες κλπ κλπ περιέχουν τα γαλακτοκομικά θα σου πω ότι πλέον δεν σου χρειάζονται! Δώσε τέλος!

Αν θέλεις να χάσεις βάρος κόψε τα γαλακτοκομικά! 

Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το άρθρο μου! Περιμένω απαντήσεις με δικά σας βιώματα και απόψεις, έτοιμη να τα συζητήσουμε!!! Σας φιλώ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Να κάνω ισιωτική κερατίνη στα μαλλιά μου;

Καταπολεμήστε την κατακράτηση υγρών και μειώστε το βάρος σας

Η Καλλυντική Φροντίδα Απαραίτητη στη Γυναίκα!